naaien met restjes: make-up tasjes

Enkele weken terug hield ik grote kuis in mijn restjesbakken en sorteerde ik alles. Ik kreeg voor kerst ook enkele kleine lapjes stof uit de veritas, dus werd het tijd om eens wat te verwerken.
Ik koos voor de clutch van Elisanna. Ik maakte deze al eerder (eentje hiervan is hier te zien) en vind deze ideaal als make-up tasje.




Ik heb nog wel wat restjes liggen en hoop binnenkort nog een gaatje te vinden om er wat van te verwerken. Het An-tasje staat zeker nog op de planning, maar als er iemand nog voorstellen heeft dan zijn die zeker welkom.

Reacties

  1. Mooie tasjes ! Heel leuk om er wat voorraad van te hebben want inderdaad leuk als make-uptasje en ook om cadeau te geven. Restjes verwerking ten top.
    Lieve groetjes,
    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. inderdaad een leuk voorraadje om cadeaubonnen enz te verpakken.
      Wel leuk om de restjesbak te zien minderen, al mag er nog heel veel uit ;-).

      Verwijderen
  2. Oh zo leuk, geweldig met die knoopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof gedaan met die knoopjes.Dit model heb ik nog niet gemaakt,wel de An tasjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je! Het An tasje ligt geknipt klaar, ik ben waarschijnlijk de laatste blogster in België die er aan gaat beginnen ;-)

      Verwijderen

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje, laat gerust een berichtje achter. Ik lees graag wat jullie over mijn blog en naaisels vinden.

Populaire berichten van deze blog

let's sti(c)k together: de Belgische editie

Ge(s)tikt Limburg: het resultaat deel 2

Spelen met restjes